Pengumuman penting lagi mustahak!!!

Assalamualaikum…
Terpaksa memanjangkan cerita biz NEW IMAGE kat sini..maafkan daku wahai customerku..moga dapat feedback…sudah mati akal kerana ada bebanan tugas yang belum selesai!!!

http://alphalipid-powerbiz.blogspot.com/2013/09/pengumuman-pentingsangat-mustahak.html

Saya di sini ingin maklumkan kepada pelanggan yang saya hormati yang membuat bayaran semalam ke akaun CIMB bagi bayaran untuk susu diet ALSD2 2 tin untuk tampil memberi address anda sekali lagi disebabkan hp saya problem di awal pagi ini & setelah ke kedai Samsung berdekatan masalah masih sama tidak dpt on walaupun sudah menukar bateri & kemungkinan mengambil masa yang agak lama diperbaiki.

Butiran berkenaan yg telah diberi belum sempat saya ambil pagi ini kerana tiba2 off tanpa sebab. Jadi kesulitan ini amat saya kesali…jadi saya sangat berterima kasih jika anda terbaca entry ini minta hubungi saya di talian sementara & memberikan address untuk tujuan delivery…017-362 0868 /019-728 3877…dengar kadar segera untuk saya lakukan pengeposan.

Moga dengan adanya entry ini customer saya Kedah dapat dihubungi semula…sangat2 mengharapkan anda terbaca entry ini…tiada niat melambatkan urusan pos cuma kesulitan yg terjadi pagi tadi tidak dijangka.

Hal berkenaan customer kedua yang membayar utk tempahan setin ALPHA LIPID LIFELINE telah selesai..terima kasih kerana menulis di fanpage…meninggalkan no hp untuk saya hubungi…saya amat berterima kasih kerana feedback darinya menyebabkan kami dapat selesaikan penghantaran dgn segera malam ini juga ke stesen komuter berdekatan Mid Vallley.

In sha Allah keutaman pelanggan tetap kami utamakan selagi ada upaya untuk melakukan…walau pada mula perjanjian urusan poslaju akan dilakukan namun disebabkan susu kesihatan sangat diperlukan Jumaat ini utk ikhtiar anaknya pengidap ITP.Mudah2an kita dapat memanjangkan perkongsian yang baik tentang kebaikan suplemen susu kolostrum ini & mendatangkan manfaat kepada ramai pengguna tak kira sempadan umur.

Terima kasih atas kesudian & kepercayaan anda membuat urusniaga online & saya memohon maaf sekali atas kesulitan terjadi tanpa diduga ini. Moga ini menjadi iktibar untuk saya mengambil tindakan proaktif di masa2 akan datang.

p/s;Boleh hubungi no hp di bawah ini untuk urusan pembelian online buat sementara waktu ini atau direct ke akaun facebook saya Arisahakusai Husain untuk bersoaljawab tentang kebaikan produk dari N.Z New Image.

Best Regards:
~Hasira / 017-362 0868 /019-728 3877

~ by sirasain on September 25, 2013.

Leave a Reply

 
