Meja oh meja

Bukan sebarang meja..meja untuk raya..tak juga..tapi macam ya…ini meja yg cik abang belikan untukku…baru tiba tengahari kelmarin supaya senang nak buat kuih raya…oooo..kira meja raya la tu..tapi bukan untuk letak depan ruang tamu..tapi ruang dapur.

Harga bukan main juga…RM 510 setelah offer…dari mana kalau bukan CKE kat Kajang tu ler..tempat peberet membeli barang2 untuk buka kedai….alangkah bagusnya kalau ada modal….mcm2 ade..semua rasenya berkenan…hahaha. Kalau takde aral bolehlah wat sikit2 dan berdikit2 kuih raya utk famili terdekat dulu..sejak ada h/bag baru ni…jenuh minta nak dukung..huhuhu.

p/s:meja raya untuk ovenku..tahun depan la bisnes kuih raye!

~ by sirasain on September 18, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: