Massage Bersalin

Alhamdulillah lega sedikit segala urat saraf lepas pekena 3 hari turut2 pada hari ke-16…Khamis hingga Sabtu lepas…urut tradisional ngan Kak Emy…boleh datang ke rumah yg bestnya…orang Indonesia yg dah jadi warga Malaysia. Punyalah susah hati nak cari tukang urut belah sini..selidik sana sini…last2 cari dalam majalah City Explorer gitu.

Mujur sangat2…lepas urut hari tu…peranakan ibu pun dah duduk/masuk tempat dia kata Kak Emy..kalau tak hari sebelum tu ..kencing pun tak puas. Angin pun takde sangat….cam dah kamceng ngan tukang urut ..citer macam2…tukar2 resepi…dia ada salon sendiri…lepas datang berdagang kat sini 27 tahun lalu.

Lepaih ni bolehlah rekemen kat kawan2 yg nakmassage ke,buat facial ka, sebelum tu kita ler dulu kena buat appointment..dah dpt kad..harap2 leh dapat diskaun…ehehehe…kalau takde aral lagi 2 minggu ambik package siap ngan lulur sekali dan massage penutup la kot…kalau massage selalu pun ok gak kan? Tunggu budget..kelulusan dari Pak Menteri Kewangan ler gayanya.

Direkomenkan massage2 lepas bersalin ni untuk menghilangkan lenguh2 badan,bertungku pun ye juga untuk mengeluarkan segala darah kotor yg beku…banyak kebaikannya…cuma berbarut kurang lak buat kali ni..leceh nak berbengkung..ikat sendiri…bila betul2 free baru terbuat.

~ by sirasain on August 18, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: