Aoi???

Tengah membelek2 album kenangan lama masa di Jepun dari desktop ibu…terpandang salah satu gambar yg ni..terasa nak kisahkan sesuatu kat sini.Mungkin akan banyak lagi dicoretkan kenangan dari sanaaaaaaa….koleksi foto berkoyan2..hehehe.

Banyak kali ke tempat ini…walau teringin sekali di hati nak rasai sendiri pengalamannya tapi takde rezeki(orang nak kasi cuti lama kan terima seadanya..huhuhu)….cuma rezeki tgk baby orang..kawan2 Malaysia yg dpt rezeki melahirkan anak Malaysia di rantau orang ….di Klinik Aoi…tak jauh dari rumah..kalau rajin boleh jalan kaki…kalau malas skit boleh berbasikal…lepas balik boleh juga singgah Ishigaki Koen kalau nak bersantai ngan anak2.

Seronok tgk layanan di situ….satu lagi Iwanaga Ladies kat Beppu pun ada juga anak2 Malaysia yg lahir di situ…oh kenangan…pasti tersimpan manis dalam lipatan memoriku…Aoi Klinik utk ibu2 yg mahu bersalin di Jepun!

Kenangan Kak Ngah bersama Untie Safriah dan Muhammad Laith(baby Iwanaga Klinik) kuabadikan dalam kenangan…masa tu nak tgk Baby Harris Yuuki…dah besar pun kan.Lepas balik klinik ada projek Sawara/Tenggiri Masak Asam Pedas Melaka menanti….best makan berteman..alahai kenangan!

~ by sirasain on February 10, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: