Kucing oh kucing

Aku baru terbaca kisah kucing dari blog kak lela….elok sangat buat sapa2 yg sama ada berniat atau kini sedang memelihara kucing…aku takmau ckp panjang2….cuma kalau mau bela pandailah mahu jaga…kan dah menyakiti hati jiran..dah tu ego tak bertempat buat salah…tak reti nak minta maaf ka…inilah nasib kami yg berjiran dgn pemilik kucing yg tak ada budi bahasa…dah kena tegur langsung ingat kita nak bermusuh agaknya.

Sejak 2 bulan duduk sini..tak tunjuk muka…kami tak kisah yg penting tolong jaga kucing….ada sangkar..dilepaskan begitu saja…biarkan kucing datang bermaharajalela kat rumah kami…aduih tension. Depan dan belakang kami dok hidu bau t**k.

Apa cerita….hidup berjiran..tak boleh nak menghormati hak seorang jiran.Kan..kan Kak Lela….nak bacakan hadissss ke kat dorang yg tak reti bahasa ni!Uihhhh kasar ke bahasaku…utk org tak paham bahasa…apo nak dikato?

Idea Kak Lela pun cam menarikkkkkkk….hehehehe…gunakan bahasa isyarat botol air.Ermmmm…tunggu dulu ke nak buat sekarang!

~ by sirasain on November 23, 2007.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: